HTML

utolsó képkockája a világnak

ez a játszótér itt az én birodalmam!hinta a tenger fölött,anyu nézd,én is ott a tenger fölött körözök:]

2011.11.27. 20:04 incomplete lullaby

még annyi mindent mondanék

lehet én vagyok gyenge vagy túl kevés a fantáziám
ne mondd, hogy én vagyok gyenge, ne mondd, hogy nincsen hazugság
kérlek magyarázd el, hogy megértsem, mert jobb lenne hinni valamiben
rajzolnád újra, én meg hallom ahogy letagadom, pedig én is ugyanúgy akarom
még annyi minden lenne hátra, még annyi minden, ha értenéd, hogy nem csak én vagyok az, aki ennyire remekül menekül
bárcsak sosem nőnék fel
hogy tudjon kevésbé hinni abban, amit csukott szemmel lát? hát mégis hogy állhat ennyire távol attól, hogy nyugodt legyen a táj?inkább amnéziát színlel, hogy ne látsszon menynire fáj

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://life-and-death.blog.hu/api/trackback/id/tr903416336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása